Tuesday, June 14, 2011

චැනල් 4 වීඩියෝව අද පත්තරේ

ගොඩ කාලෙකින් ලියන්න උනේ නෑ මුකුත් මාර විදිහට බිසී වෙලා හිටියා.
නමුත් අද උදේ දැකපු දෙයක් අනිවාර්යයෙන්ම මෙතන දාන්න ඕනේ කියල හිතාගෙන ආවේ. උදේ වැඩට යනකොට ඉතින් මම පත්තරේ කියවනවා. අද පත්තරේ එක පිටුවක් පුරාම දාල තිබ්බේ මෙන්න මේ දැන්වීම. 

ෆුල් පේජ් ඇඩ් එකක් අර ප්‍රසිද්ද චැනල් 4 වීඩියෝව ගැන. 
යුද්දෙකදී අහිංසක මිනිස්සු මරන්නේ නෑ කියල මම කියන්නේ නෑ. ලංකාවේ යුද්දෙන් අහිංසක මිනිස්සු මරුනේ නෑ කියල මම කියන්නෙත් නෑ. උදේ හවස වැඩට ගිහිල්ල එන මිනිස්සු බස් ඇතුලේ කැලි කැලි වලට කැඩිලා ගිහින් තියෙනවා මම දැකල තියෙනවා. මහ බැංකු බෝම්බෙන් මැරිච්ච මිනිස්සු මම දන්නවා. අනුරාධපුරේ සිල් අරන් හිටපු අයව මරනවා, අරන්තලාවේ හාමුදුරුවන්ව මරනවා මම පින්තුර දැකල තියෙනවා. ඒ වගේම අපේ කෆීර් වල බෝම්බ වැදිලා අහිංසක මිනිස්සු මරුන කියලත් මම අහල තියෙනවා. නමුත් ඒවා ඔක්කොම දැන් ඉවරයි, අතීතය ගැන කියව කියව ඉන්න ගියොත් කවදාවත් හැදෙන්න බෑ.
අනික තමා බ්‍රිතාන්‍යයට මෙහෙම දෙයක් ගැන කියන්න පුලුවන්ද සදාචාරව කියන එක. දෙවෙනි ලෝක යුද්ද කාලේ ඩ්රේසඩන් වලට බෝම්බ දාල අහිංසක මිනිස්සු දාස් ගානක් මරපු, ඉරකෙයි, ඇෆ්ගනිස්ථානෙයි, ලිබියවෙයි තව අහිංසක මිනිස්සු මරණ රටක මේ වගේ වැඩසටහනක් හදන්න කලින් තමන්ගේ ප්‍රශ්න හරි ගස්සා ගත්තනම් ගොඩක් හොද වෙන්න තිබ්බ.
අද රැට මේක බලල ඉවර වෙලා තමා හරියට මොනවද මුන් කියන්නේ කියල හොයාගන්න පුළුවන් වෙන්නේ...එතකන් තීරණයක් ගන්න මම කලබල වෙන්නේ නෑ. 
කොහොමහරි කට්ටියට අදහස් දක්වන්න ඕනේ නම් චැනල් 4 එකට ලියන්න පුළුවන්. http://www.channel4.com/4viewers/contact-us

1 comment: